🤔🤓سلولیت چیه و اصلا چطور میتونیم درمانش کنیم؟

سلولیت به ناهمواری های سطح بدن در قسمت هایی از بدن مثل ِ کشاله های ران، شکم و باسن گفته میشه. حدود هشتاد درصد از خانم‌ها به علت رژیم غذایی نامناسب، عدم تحرک کافی، تغییرات هورمونی و ژنتیکی سلولیت دارند. اما سلولیت مشکلی نیست که راه حل نداشته باشه. با انجام یک سری کارهای ساده می تونین تا حد زیادی این مشکل رو درمان کنین و به پوست صاف دوران نوجوانی و چوانی خودتون برگردید.

در این پست می خواهیم راجع به روش های درمان سولیت های زیر پوست صحبت کنیم؛ بریم با هم مهمترین نکاتی رو که باید رعایت کنین تا این مشکل حل بشه رو مرور کنیم.‌‌

💡🙂حالا چطور میشه این مشکل رو حل کنیم؟

🥗 1) رژیم غذاییتون رو اصلاح کنین:

سلولیت معمولا به علت افزایش چربی (با یک رژیم ناسالم) انباشته شده در بدن بوجود میاد؛ چون این چربیها سبب کاهش کشش پوست و کاهش گردش خون میشه. داشتن یک رژیم با مقدار زیادی سبزیجات خام و میوه های تازه به همراه پروتئین‌ و چربی های سالم باعث کاهش سلولیت میشه. پس توصیه می کنیم به عنوان اولین مورد و مهمترین آن حتما رژیم غذاییتون رو اصلاح کنین و سعی کنین مواد غذایی گفته شده در بالا رو حتما به رژیم غذاییتون اضافه کنین.

داشتن یک رژیم با مقدار زیادی سبزیجات خام و میوه های تازه به همراه پروتئین‌ و چربی های سالم باعث کاهش سلولیت میشه

🏊♀2) تمرینات هوازی رو به برنامتون اضافه کنین:

تمرینات هوازی باعث افزایش چربی سوزی در کل بدن میشه. تمریناتی مثل زومبا، ایروبیک، دوچرخه سواری، دویدن و شنا از تمرینات خیلی عالی برای کاهش سلولیت هستند، اگه وقت این تمرینات رو ندارین از تمرینات روزانه پابه‌پا در پیج استفاده کنین. تمرینات اپلیکیشن پا به پا این خوبی رو داره که می تونین با صرف زمان کم و بدون هیچ وسیله و تنها با وزن بدنتون این تمرینات رو در منزل انجام بدین و ما تلاش می کنیم که شما بتونین دوباره در مسیر سلامتی قرار بگیرین، البته اگر خودتون تصمیم جدی گرفته باشید!

💦3) آب زیاد بخورین:

نوشیدن آب زیاد (هشت الی ده لیوان) باعث سم زدایی و از بین رفت سلولیت ها در کل بدنتون به ویژه پاها میشه و کمک به کاهش چین و چروک پوست هم میکنه. البته همانطور که همیشه می گیم زیاده روی نباید کرد و باید هر چیزی به اندازه باشه؛ پس نوشیدن آب به اندازه رو در رژیم غذاییتون فراموش نکنید.

نوشیدن آب زیاد (هشت الی ده لیوان) باعث سم زدایی و از بین رفت سلولیت ها در کل بدنتون به ویژه پاها میشه

منبع: https://www.myfitnesspal.com

دیدگاه خود را ثبت کنید

فروشگاه پا به پا راه اندازی شد l ارسال به سراسر ایرانکلیک کن
+ +