با مسواک زدن به کاهش وزنتون کمک کنین!

مسواک بزنیم وزنمون کم شه؟!! مگه میشه😏 حتما سر کاری یا تبلیغاتیه!!!😉
🙇🏻احتمالا حیلی ها با دیدن این تیتر میگن ازون حرفای تبلیغاتی هست که باید ازش بگذریم و بهش توجه نکنیم. اما جالبه بدونین که این مقاله کاملا علمی هست و بسیاری از وبسایت های معتبر ورزشی و تغذیه ی دنیا این مطلب رو بازنشر کردن و ما نیز در پا به پا گفتیم این مطلب جذاب و خواندنی رو باهاتون به اشتراک بذاریم. جالبه بدونید که این موضوع کاملا ثابت شده هست و در واقع تیتر این موضوع کمی گمراه کننده هست.

در ادامه میخوایم به بعد روانی و تاثیر روانی که مسواک زدن روی شما میذاره و زمان بندی مسواک زدن اشاره کنیم که امیدواریم با دقت بخونید و ازش بهره بگیرین.

🤓این مطلبی که در ادامه میخونین سر کاری نیست و کاملا هم علمیه🙌 بریم با هم اصل مطلب رو ببینم.

☝محققین به این نتیجه رسیدن که مسواک زدن بعد از شام می تونه این پیام رو به بدنتون بده که دیگه قرار نیست چیزی بخورین😁اون مزه ی نعنایی خنک روی دندون هاتون که نتیجه استفاده از خمیر دندونه، بهتون یادآوری می کنه که وقتی سمت یخچال میرین تا بستنی بخورین یا میرید یه بسته چیپس بردارین، یادتون بیفته که ای دل غافل مسواک زدین! و همین موضوع باعث میشه تا جلوی خودتون رو بگیرین و کمتر بخورین، در نتیجه کمک به کاهش وزنتون میکنه👍

محققین به این نتیجه رسیدن که مسواک زدن بعد از شام می تونه این پیام رو به بدنتون بده که دیگه قرار نیست چیزی بخورین

محققین به این نتیجه رسیدن که مسواک زدن بعد از شام می تونه این پیام رو به بدنتون بده که دیگه قرار نیست چیزی بخورین.

🔺اینم بگم قرار نیست با مسواک خالی سیکس پک دار شیم. تمرین و تغذیه سالم راه حلشه😎. الان خیلیا میان می گن که ما داریم ۱۰ ساله مسواک میزنیم ولی سیکس پک هامون در نیمده، بیاید جواب بدید! در واقع مجددا باید بگیم که این موضوع بیشتر جنبه روانی داره و باید در کنار رعایت این موضوعات تمرینات و تغذیه خودتون رو هم پیگیری کنین و ادامه بدید تا به هدف تمرینیتون برسید.

منبع: https://www.muscleandfitness.com

دیدگاه خود را ثبت کنید

فروشگاه پا به پا راه اندازی شد l ارسال به سراسر ایرانکلیک کن
+ +