آیا تمرینات سریع کمک می کنه تا در مسیر تناسب اندام ثابت قدم بمونین؟

 

به نظرتون آیا میتونیم با صرف ۱۰ دقیقه وقت به اهداف تناسب انداممون برسیم؟ مطالعات اخیر نشون میدن که تمرینات سریع در طول روز به اندازه یه جلسه طولانی موثر هستن، به شرطی که به ۳۰۰-۱۵۰ دقیقه فعالیت هوازی متوسط ​​یا ۱۵۰-۷۵ دقیقه فعالیت شدید در هفته رسیده باشن. بعضی روزها ممکنه برای یه تمرین طولانی تر وقت داشته باشین، پس انجامش بدین تا بتونین به میانگین زمان لازم برای ماندن در مسیر تناسب اندامتون برسین.

تمرینات سریع

تمرینات سریع پر بازده

مزایای تمرینات سریع در طول روز

۱. پر بازده تر خواهید بود

بیشتر موانع بهره وری و بازدهی ما از طرز فکر ما ناشی میشه. همه ما صداهایی رو در سر خودمون تجربه کرده ایم که حلقه های فکری منفی ای را که در اونها گیر کردیم رو تکرار میکنه. علم نشون میده که بیرون اومدن از صندلی و دور شدن از فضای کاری برای انجام یه تمرین سریع میتونه این الگو رو دوباره تنظیم کرده و افکار مثبت و جدیدی رو برای شما به ارمغان بیاره.

 ۲. احتمال بیشتری برای انتخاب مواد غذایی سالم دارین

ثابت شده که ورزش منظم کمک میکنه تا در طول روز غذاهای بهتری انتخاب کنین. وقتی بر سلامتی خودتون متمرکز میشین، متوجه میشین که احساس بهتری دارین.

تمرینات-سریع-و-مواد-غذایی-سالم-

مواد غذایی سالم

۳.  همه چیز رو از نگاه مثبت تری مشاهده خواهید کرد

برای احساس نشاط بیشتر نیازی به ساعت ها ورزش ندارین، یه تمرین ۱۰ دقیقه ای سریع هم برای تقویت روحیه کافیه!

تمرینات-سریع-و-تفکر-مثبت

تفکر مثبت

۴. احتمالاً بیشتر به اهداف تمرینیتون پایبند خواهید بود

عامل اصلی در رسیدن به اهداف تناسب اندام، ثبات و پایبندی به برنامه های تمرینیه. با این حال، اگه زندگی شما خیلی شلوغه و یا فرصت اختصاص دادن یک ساعت کامل برای تمرین رو ندارین، تمرینات سریع بهترین راه نجاته! با تقسیم تمرینات به زمانهای کوچکتر، به احتمال زیاد به تمریناتتون پایبند خواهید بود و نتایج مورد نظر رو میبینید.

 

به امید اینکه با اختصاص دادن حداقل ۱۰ دقیقه در روز به تمرین کردن در مدت کوتاهی از لذت ها و مزایای تمرینات سریع بهره مند بشید.

منبع: fitonapp

دیدگاه خود را ثبت کنید

فروشگاه پا به پا راه اندازی شد l ارسال به سراسر ایرانکلیک کن
+ +